چند روز باقیمانده....

 سلام به دوستان با وفای وبلاگی ام (اصلا نمی تونم بدون سلام چیزی اینجا بنویسم )

ای وای حدودا 15 روزه دیگه  سال جدیده.  چقدر زود گذشت . اصلا گذشت زمان رو احساس نکردم .

سال خوبی بود امسال . امیدوارم که این چند روز باقیمانده هم خوب تمام بشه .

ما که تصمیم داشتیم عید رو بریم دوبی ولی به علت اینکه همسری نمایشگاه  برپا می کنن متاسفانه نمی تونیم بریم که گذاشتیم اردیبهشت بریم  . سوم عید رو دعوتیم عروسی در تهران (عروسی برادر صمیمی ترین دوستانمون هستش ) ولی دوست ندارم بدون همسری Open Arms برم(با اینکه همسری اصرار داره برم چون بعدش مسافرت شمال هم هستش البته با عروس و داماد ) آخه بهم خوش نمیگذره، دیگه نمی دونم چیکار کنم ولی مهمان نیز قراره برای مامانمینا بیاد پس دعوتشون می کنم چند روزی هم مهمون ما باشن سعی می کنم بهشون بد نگذره .

دیگه اینکه سه روز  آخر سال رو (غیر از تعطیلی ها) مرخصی می گیرم  و به کارای خونه   و تغییر دکوراسیون می پردازم  . البته می دونین چیه من در طول سال چهار پنج باری تغییر دکور می دم (برا روحیه خوبه)

هفته ی گذشته سه  روزی رو رفتم شیراز خوش گذشت (خصوصا قسمت خریداش). وای چه سفره های هفت سینی دیدم واقعا لذت بردم .توی قصرالدشت نمایشگاهی دائر کرده بودن انواع و اقسام سفره های هفت سین برای فروش داشتن . تصمیم داشتم یه مدل خوشگلشو با خودم بیارم ولی ترسیدم کلی هزینه کنم اونوقت سالم نرسونمش. ولی مطمئن هستم سفره ی خودم دست کمی از سفره های اون نمایشگاه نداره حتما توی عید عکسشو می ذارم ولی نمی دونم سفره ی امسالمو چه رنگی کار کنم البته فیروزه ای مده (اغلب سفره های اون نمایشگاه هم همین رنگ بود) ولی رنگش به دکور و وسایل منزلمون نمی خوره کی می دونه چه رنگی رو میشه با سرمه ای و زرد ست کرد ؟ 

خب از اینا بگذریم  چند سخن از شخصیت های بزرگ جهان در مورد ازدواج هم بگم خالی از لطف نیست :

ضرب المثل آلمانی: هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت (متاسفانه همیشه برعکسه)

ضرب المثل فرانسوی: مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود.(قابل توجه آقایون محترم )

ضرب المثل یونانی: زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد.(اینو خوب اومدی )

ضرب المثل انگلیسی : زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد(درسته دیگه چون با درایت و عاقلی خودش شوهرش را پولدار می کنه)

خوب دیگه فکر کنم زیاد شد دیگه زحمت رو کم می کنیم .

تا بعد

نظرات 11 + ارسال نظر
·▪•● مثل لیمو ، تلخ و شیرین پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 http://tanha87.blogsky.com

سلاممممممممممممممم

من اولین بار امدم اینجا


خوبی؟چه عکسهای باحالی
ای جان

خونتون زرد و سرمه ای؟چه شیک
وا چرا نظراتت شکلک نداره؟من چه جور حالا احساست از خودم در وکنم؟
رنگ سال فیروزه ای نیست...اونا هم آبی کله غازیه....

مجید پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 http://far30sms.royablog.com

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن

منم 2تا وب دارم بهم سر بزن اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم

مقابل هر یک از آدرسام لینک کن

خبرم بده تا منم لینکت کنم

" www.p30sms.mihanblog.com " اس ام اس عاشقانه " p30sms

" www.far30sms.royablog.com " smsfs " اس ام اس سرکاری

الهام پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

زری پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 http://respina00.blogfa.com

سلام خوبین ایشالله خوش بگذره

جای ما رو خالی کنین ..........

الهه و چراغ جادو پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 http://elaaheh.blogsky.com

سلام مریم جون
بروووووووووووووووووووووو خوش میگذرهههههههههه
تازشم بوشهر عیدها مهمون میاد اونم هوارتا
هر چقدم مهمون دوست باشی ولی آدم حرصش میگیره کسی که فقط سالی یه بار یادش میوفته دوستی داره و اونم دقیقا سر عید یادش میاد و اونم به تعداد سنش همراه داره
رنگ فیروزه ای؟ولی تا اونجا که میدونم زرد هست
اصلا میدونی چیه ؟ من هر رنگی که توی سال دوست داشته باشم بعدش معلوم میشه رنگ ساله :دیییییییییییییی
فعلا از لباس رنگ آبی فیروزه ای دوس دارم ولی کم کم داره دلمو میزنه
از این زردایی که به آجری و یه نمه به سبز میزنه خوشم میاد
ولی برا سفره هفت سین؟سرمه ای و زرد ... فک کنممممممممم ... اگه ظرفای بلوری فیروزه ای با گلای خشک زرد باشه بد نشه .
یه ظرفای یخی با گلهای معطر بلدم عکسشو دارم خواستی تا برات بفرستم و خوش ات اومد یادت بدم . گرچه خودت بهتر از اینو بلدی
بوس

مرسی الهه جون از راهنماییت
من طرحی دارم برا سفره ی عیدم ولی متاسفانه توی رنگش موندم
حالا شاید نقره ای کار کردم نمی دونم چیکار کنم
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مامان و مانی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:45 http://www.manisadati.persianblog.ir

خوب بدون شوهر میری گردش و اینور اونورها... خوش بگذره... (فیلم زنها فرشته اند و دیدی؟؟ - حتما ندیدی وگرنه بدون شوهر نمیری مسافرت) (چشمک)

فاطمه علیرضا پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:28 http://www.fatemealireza.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی خوشحالم که خوشت اومده
ممنون

رضا ( عبدو ) پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:05 http://rezasetar.blogfa.com

سلام ددی جونیم .
انشالله که امسالت ( ۸۸ ) مثل پارسالت نباشه . روزهای بهتری و شادتری داشته باشید
انشالله که در کنار همسری عید باشکوهی داشته باشین .

مو از بچگی وقتی از شیر گرفتنم عاشق یونان و مردم یونان
بیدم ( ضرب المثل یونانی ) همیشه میگفتم یونان یونان

محمود پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:32 http://rishehr.com

سلام مریم خانم. اردیبهشت وقت بسیار خوبی هست برا مسافرت مخصوصا 14 اردیبهشت که خبر هایی هست :D
ایشالا تو جشن منتظر کمک گرمتون هستیم.

بچه های نسل سوسیس و کالباس شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 http://www.bahmani98.com

با ضرب المثل ها شدیدا موافقم . به روزم

سوری مامان عسل شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:05 http://asaltala2007.persianblog.ir

سلام مریم جون.
انشالله که برنامه هایت طبق خواسته دلت پیش بره و همیشه در کنار هم شاد باشین. ما هم درگیر کارهای خانه تکانی هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد