ای دنیا مامان جون هم رفت

انگار همین دیروز بود. خرداد سال ۸۳ رو میگم . برای اولین بار صورت مهربان و دوست داشتنی اش رو شب خواستگاری دیدم . همون دیدار اول به دل من و خانواده ام نشست . تا الان که چند سال ازش میگذره این دوست داشتن روز به روز بیشتر و بیشتر شد . همیشه هروقت به خونشون می رفتم با خوشحالی ازم استقبال میکرد و بوسه بارانم میکرد. همیشه میگفت قدم برچشمم گذاشتی اومدی . ولی مامان جون این چند روز  اخیر همش خونه ات بودم ولی کسی نبود به من و وحید بگه قدم روی چشمام گذاشتین . کسی نبود ماکانی رو بغل کنه و باهاش بازی کنه. دیگه کسی نبود پذیرایی گرم و مفصل از ماکنه . روزی که توی بیمارستان شیراز بستری شدی خیلی دلم میخواست قبل عمل ببینمت ولی بیمارستان این اجازه رو نمی داد به وحید گفتم به محض اینکه مامان جون عملش تمام شد بریم دیدنش که گفتن نمیشه و فردای عمل می تونین بیاین ملاقات ولی این فردا هیچ وقت نرسید . صبح فردای عمل خبر چشم از جهان کندنت رو برام آوردن . نمی دونی چقدر سخته ظاهرت رو جلوی دیگران حفظ کنی درصورتیکه توی دلت خون گریه میکنی . نمی دونی بعد از رفتنت پاهام یاری ام نمی کرد قدم تو کوچه و خونتون بذارم .می دونم اون بالاها داری ما رو می بینی فقط اینو خواستم بگم که از اعماق وجودم دوست داشتم و دارم و همیشه و همیشه به نیکی ازت یاد می کنم .  

 

پی نوشت: 

* از ۱۰ مرداد متنفرم چون در سال ۸۶ جگرگوشه ام رو ازم گرفت و امسال مادربزرگ وحید (بهترین مادربزرگ دنیا).   

* وبلاگ ماکان جونم هم آپ شد :makan88.blogfa.com

نظرات 8 + ارسال نظر
س م ح شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 http://baraye2bar.blogsky.com

خدا بیامرزد!

رضا عنصرسیار شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

تسلیت میگم..

من سالهاست که از نعمت مادربزرگ بی بهره ام...

روحشون شاد

نوشین مامان هستی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:16 http://hastiyemaman.blogfa.com

چه مادر بزرگ خوبی بودن خدا رحمتشون کنه...

هادی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:47 http://nirvana-gham.blogfa.com

منم تسلیت عرض می کنم
از دست دادن عزیزان خیلی سخته
من حتی بعضی وقتا که فکرشم میکنم
گریم می گیره


روحش شاد

افشین دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:22

سلام ... تسلیت میگم . ایشالا غم آخرتون باشه

فاطمه دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:37 http://www.sogande-shabane.ir

خدا رحمتشون کنه مریم جان
ایشالله خودتون زنده باشید

سال 86 رو من یادمه وقتی شندیم خیلی ناراحت شدم
باز هم تسلیت میگم
به وحید جان هم تسلیت میگم ایشالله خودتون زنده باشید

باسیدون پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 http://basidoon.ir

از صمیم قلب تسلیت میگم و ایشاالله هیچ وقت غم نبینین
غم بزرگیه :(

رضا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود فراوان بر شما و مطالب بسیار ارزنده و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این مبارک و پر فضیلت .......ماه خدا ، ماه رحمت و مغفرت ، ماه نزول قرآن ، ماه دعا و استغفار، ماه کسب تقوا و فضایل انسانی…ماه امیرالمومنین علی ابن ابی طالب شاه مردان ....ماه شهادت علی ....ماه مهمانی .....در این مجلس میزبان به میهمانان خود ارزش داده و آنها را از اهل احسان و بخشش قرار داده و نهایت احترام را نسبت به آنها قائل شده است . در حقیقت میهمانان در این ماه هرچه از خدا طلب کنند ، مورد قبول او واقع میشود و میزبان با فضل و کرامتی که دارد ، تمام خواسته بندگانش را مورد اجابت قرار میدهد بشرط آنکه خدا را با نیت درست و قلب پاک بخوانند ، در هر عملی نیت لازم است و در نیت اخلاص شرط میباشد . که اعتقاد به معاد و قیامت و اینکه ماورای این دنیا فانی ، یک جهان باقی وجود دارد . و به روز قیامت و روز حشر و نشر آگاه است . برخیز ، بارانی شو ، پر از طراوت ، خیس شو از رنگ وضو ...سجاده ات را که پر از نرگسی ها کرده بودی ، باز کن ......صدای موذن را می شنوی ؟..... در پناه حق و التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد