غبار روبی وبلاگی

ای وای یکی بیاد اینجا رو گردگیری کنه تعجب

واخ واخ عجب گرد و خاکی حدود دو ماه میشه دستی به سر و روی این خونه کشیده نشدهسبز

ببخشید سلام یادم رفت از بس که از گردو غبار وبم شوکه شدم یادم رفت سلام کنم (آخه سلام سلامتی میارهنیشخند )

اینطور که پیداست دیگه من و وبم رفیق نیمه راه شدیم و دیر به دیر به هم سر می زنیم البته اون تقصیری  نداره مقصر منم خجالت  که برا خودم دلایل موجهی دارم.

با اینکه از صبح تا ظهر پای سیستمم هستم ولی اصلا دل و حوصله ی آپ کردن رو ندارم.

نه اشتباه نکنین مشغول تلفن اصلا هیچ حادثه ی بدی اتفاق تیفتاده بلکه هرچه بوده خوشایند بوده و تا الان که واقعا می تونم بگم از لحظه لحظه ی این روزها نهایت استفاده رو می برم (به موقعش تعریف می کنم چشمک )

الانم توی اداره هستم و گفتم سری به وبم بزنم و تا وقت دارم کمی اینجا رو غبار روبی کنم.

در  نیمه ی اول سال واقعا مناسبتهای عزیزی برای منه اعم از بله برون-  نامزدی – عقد و تولد همسری گلم بغل (البته تولد خودم رو فاکتور می گیرم) . با اینکه گرما فوق العاده اذیتم می کنه ولی این ماه ها رو دوست دارم چون برام لحظه به لحظه اش خاطره هستند . 

خب از اینا که بگذریم می خوام براتون یه مطلبی بذارم در مور یکسری قوانین در آ م ر ی ک ا که واقعا شگفت آوره در نوع خودش . حالا این شما و این هم قوانین احمقانه ی آ م ر ی ک ا (البته منظور من همه ی قوانین نیست زیرا یکی از آنها که همان آزادی ب ی ا ن و م ط ب وع ا ت است که  فوق العاده قبول دارم )

به علت ایالتی بودن و سیستم فدرالی کشور آ م ر ی ک ا، ایالت‌ها قوانینی مخصوص به خود دارند که مانند ا ن گ ل س ت ا ن به مناسبت‌های مختلف وضع می‌شوند و بعد فراموش می‌شوند. بعضی از این قوانین آن‌قدر احمقانه‌اند که مشکل می‌شود وجودداشتن آنها را باور کرد. فهرست این قوانین توسط شبکه UKTV تهیه شده است.
ایالت آرکانزاس
:
مرد قانونا می‌تواند همسرش را کتک بزند اما فقط ماهی یک‌بار .
ایالت آلاباما
:
رانندگی درحالی که یک چشم‌بند روی چشم‌ها باشد، غیرقانونی است. (رتبه 5 قوانین احمقانه دنیا)
ایالت اوکلاهاما
:
پلیس می‌تواند کسانی را که برای سگ‌ها شکلک درمی‌آورند، ‌دستگیر کند.
ایالت اوهایو
:
فروختن کورن فلکس (پف‌فیل خودمان) در روز یکشنبه در مغازه‌ها ممنوع است.
ایالت ایلینویز
:
صحبت‌کردن به زبان انگلیسی غیرقانونی است. زبان رسمی شناخته‌شده، آمریکایی است.
ایالت ایندیانا
:
سیگارکشیدن میمون‌ها، غیرقانونی است.
ایالت تگزاس
:
استفاده از دایره‌المعارف بریتانیکا به علت اینکه روش ساخت مشروبات الکلی در آن توضیح داده شده، ممنوع است.
ایالت تنسی
:
انداختن کمند برای گرفتن ماهی، غیرقانونی است.
ایالت جورجیا:ردشدن جوجه از عرض خیابان غیرقانونی است.
ایالت شیکاگو :بردن یک سگ پودل فرانسوی به اپرا غیرقانونی است.
ایالت فلوریدا:چتربازی زنان متاهل در روز یکشنبه غیرقانونی است. (رتبه6 قوانین احمقانه جهان)
ایالت کالیفرنیا:مرد قانونا می‌تواند همسرش را با کمربند چرمی کتک بزند؛ به شرطی که قطر کمربند بیشتر از 5 سانتی‌متر نباشدمشغول تلفن .
درصورت استفاده از کمربند قطورتر مرد باید از همسرش اجازه بگیرد.
ایالت کولومبوس:نمی‌توان به صورت تصادفی روی نرده خانه کسی نشست.
ایالت لوییزیانا:گازگرفتن کسی با دندان‌های طبـیـعـی حـمله ســاده است ولـی گـازگرفتن با دندان مصنوعی حمله مسلحانه است.
ایالت ماساچوست:گذاشتن ریش پروفسوری بدون مجوز ممنوع است..
ایالت مونتانا:زن طبق قانون حق ندارد نامه‌های همسرش را باز کند نیشخند  زبان.
ایالت میشیگان:موهای یک زن قانونا متعلق به همسرش است. متفکر
ایالت نبراسکا:اگر کودکی هنگام مراسم مذهبی در کلیسا آروغ بزند، پلیس می‌تواند پدر و مادر کودک را دستگیر کند.
ایالت ورمونت:زنان متاهل برای استفاده از دندان مصنوعی باید از شوهرشان اجازه کتبی داشته باشند. (رتبه7 قوانین احمقانه جهان)

پی نوشت: این مطلب رو سال قبل دوستی برام ایمیل کرد خیلی خوشم اومد دوست داشتم دوستایی هم که نخوندن از اون استفاده کنند.

و در پایان:

هرشل می گوید: یکی از راه های خوشبختی این است که شخص نسبت به کوچکترین نعمتها شکرگذار باشد.

پس منم مثل همیشه فقط می گم خدایا به داده و نداده ات شکر.