یادداشتهای پراکنده

سلام خدمت دوستان گلم

با گرمای هوا چه می کنید ؟ واقعا که گرمای لذت بخشی در شهرمون داریم طوریکه یک دقیقه هم نمی توا ن بدون کولر سپری کرد .  حالا گرمای هوا به کنار ، بی برقی و آبی رو نمی توان تحمل کرد . مدتی است که قطعی برق از یک بار به دوبار در طول روز کشیده شده که این واقعا نگران کننده است البته برامون دعا کنین خونه ی بزرگتری که می خوایم بگیریم نزدیک منزل آقای استاندار باشه تا قطعی آب و برق نداشته باشیم و ایام به کاممان باشد.

این مدتی که گذشت سفری به دبی داشتیم که بسیار بسیار خوش گذشت (البته در دوران مجردی چند بار به اتفاق خانواده رفته بودم ولی با همسر بودن چیز دیگری است ) . به مدت 10 روز میزبان بهترین دوستم الهام عزیزم بودم که واقعا روزهای خوبی رو با هم گذروندیم البته قرار است اواخر ماه با وحید به تهران رفته و به همراه الهام و همسرش سفری به شمال و آستارا و … داشته باشیم..  دوست خوب واقعا نعمتی است برای انسان. من و دوستم از سال 76 یعنی از زمان ورودمون به دانشگاه تاکنون که هر کدام در شهری دیگر و ازدواج کرده ایم با هم هستیم در شادی ها و غم های هم شریکیم اغلب مسافرتهایمان به اتفاق هم صورت می گیرد و به راستی که همانند خواهری مهربان و نیکو در کنارم  می باشد.

مدتی پیش نیز مسابقات انتخابی المپیاد بانوان در رشته ی فوتسال بود که در گناوه برگزار شد به مدت ۵ روز که در این مسابقات من به عنوان سرپرست فنی مسابقات بود که واقعا تجربه ی گرانبهایی برای من بود.  

 و اما از این روزها بگم . در روزهای گذشته حمید هامون ایران آقای خسرو شکیبایی را از دست دادیم که واقعا خانواده ی هنرمندان و مردم ایران را سوگ نشین نمود. چنین اسطوره هایی به راستی که در سینمای ایران کمیابند و فکر نکنم که شکیبایی دیگر متولد گردد. روحش قرین رحمت باد.

مدتی است در تکاپوی ادامه ی تحصیلات خود هستم و اگر خدا بخواهد در آبان ماه در کنکور شرکت خواهم نمود برای ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر . ازتون می خوام منو دعا کنین که بتوانم به آرزوی دیرینه ی خود برسم.

روزهای آینده جشن یکی از نزدیکان در یکی از باغ های شیراز است که پیش بینی می کنم یکی  از بهترین مراسماتی باشد که تاکنون در آن شرکت کرده ام بدینوسیله شما هم به این جشن دعوت می کنم (البته اگر خواستین بیاین از قبل هماهنگ کنین)

از شورای شهر هم بگم که استثنائا جلسات  شورا به مدت 14 روز تعطیل می باشد که انشاءا... اوایل شهریورماه این جلسات دوباره از سر گرفته می شود و ما هم کماکان صبح زود به اداره می آییم و در خدمت مردم هستیم .

در آخر یک پند دوستانه به عزیزانم (البته نمی دونم نویسنده اش چه کسی است)

اینگونه باشید:
شاد اما دلسوز...
ساده اما زیبا...
مصمم اما بی خیال...
متواضع اما سربلند...
مهربان اما جدی...
سبز اما بی ریا...
عاشق اما عاقل...!؟