پنجمین سال ما شدن

      عزیز دلم

امروز پنجمین سالیه که من و تو ما شدیم..    

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنار می گذاشتم، امشب اما همه ی جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم :

که بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز پیوند با توست مهربونم  

 سالگرد ازدواجمون مبارک

پ.ن 1: خیلی چیزها رو نتونستم بنویسم..خودت میدونی..! 

پ.ن2: امسال توی جشن سالگردمون یه نفر دیگه هم اضافه شد اینکه سوال نداره خب ماکان گلی رو میگم دیگهbaby2

پ.ن3:دقیقا جشن ازدواجمون روز یکشنبه بود امسال نیز این تاریخ مصادف با روز یکشنبه شده

تولد ماکان جان و ...

سلام به دوستان خوبم  

همراهان قدیمی و همیشگی ام  .  

مدتیست به این وبلاگ سر نزده بودم وقتی قسمت مدیریت رو باز کردم چقدر نظرات نخونده دیدم و خودم شرمنده ی این همه محبت دوستان شدم. توی این مدتی که نبودم اتفاق خوبی رخ داد و اون بدنیا آمدن یکی یک دانه پسرمون ماکان جون بود که واقعا حسابی سرمون رو گرم کرده طوری که حساب روزها از  دستم در رفته و کلا تمام وقتم رو به خودش اختصاص داده . خواستم در این وب از دوستان وب نویس بوشهری که به دیدار ماکان اومدند و ما رو شرمنده کردند تشکر کنم و براشون آرزوی بهترینها رو داشته باشم .شب یلدای خوبی در کنار هم بودیم و شبی به یادماندنی بود.  

من از ۲۶ مهرماه رسما خونه نشین شدم و طبق قانون ۶ ماه مرخصی زایمان دارم که پس از سپری شدن این مدت دوباره به اداره برمیگردم و ماکان جون رو پیش مادرم میذارم. از حالا غصه ی جدایی از ماکانی رو میخورم . خداکنه پسرم بیخوابیهایش بهتر بشه تا من از این مدت باقیمانده کمی استفاده کنم و استراحتی کنم (چشمم آب نمیخوره) 

وبلاگ ماکان نیز آپدیت شد http://makan88.blogfa.com/ 

خوشحال میشیم اونجا هم سر بزنید. 

این شبا ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارین