افتخار آفرینی یک زن ایرانی

سلام به دوستان گلم در هر جای این مرز و بوم که باشند

مدتی طولانی است از زمان آ پ کردنم گذشته و برای این کارم هم دلیلی دارم . دیگر همانند قبل با شور و شوق پای  کامپیوترم نمی نشینم تا بتوانم وقایع هفتگی را بیان کنم. در دو - سه ماه قبل برای یکی از دوستان وبلاگی خود کاری پیدا کردیم چرا که وی از نظر مالی سخت به این کار احتیاج داشت ولی متاسفانه این دوست به جای اینکه تشکری از ما کرده باشد (حالا تشکرش پیشکش) متاسفانه مسائلی پیش آورد که دیگر نمی توانیم به هیچ کس اطمینان کنیم . البته باید بگویم که این موردی بوده و همه کس مثل هم نیستند ولی می خواهم به آن عزیز بگویم که جواب محبت های من و همسرم این نبود. البته این را بگویم باز هم این جور کارها انجام می دهیم البته تا حد توانمان ولی باید آن شخص را کامل شناخته بعد ضامنش شویم.

                                              ----------------------------------------------------

خب بگذریم از این صحبت ها باید ورود دوباره ی یکی از دوستان وبلاگی مان جناب آقای عبدی بوشهری را تبریک گفت چرا که وی دو ماه غیب داشتند . امیدوارم که همیشه ماندگار باشند.

                                            ----------------------------------------------------

در پایان عکسهای انوشه انصاری زن ایرانی و اولین گردشگر فضایی را تقدیم به تمامی زنان ایرانی می کنم باشد که چنین زنان شجاعی همانند انوشه - شیرین عبادی و ... سرلوحه ی کار خود قرار دهیم:

 

 


انوشه انصاری در مراسم خداحافظی که مستقیماً از تلویزیون اینترنتی ناسا پخش می
شد با خدمه اردوی 14 خداحافظی کرد.

 


خدمه اردوی سیزدهم به همراه انوشه انصاری با خدمه اردوی چهاردهم خداحافظی میکنند.در زمین چند بار دیدهاید که انسانهایی از ملل مختلف چنین صمیمانه یکدیگر را در آغوش کشند.




انوشه انصاری در داخل کپسول فضایی سویوز و در حالی که لباس فضایی سوخول به تن دارد.
 



در این تصویر شاهد جدا شدن کپسول فضایی سویوز از ایستگاه بین
المللی فضایی میباشید.




کپسول فضایی سویوز TMA-8 دقایقی قبل از به زمین نشستن. انوشه انصاری، پاول وینوگرادف و جف ویلیامز سرنشینان این سفینه هستند.


 


کپسول فضایی سویوز TMA-8 حامل انوشه انصاری, کیهان
نورد روسی پاول وینوگرادف و فضانورد آمریکایی جف ویلیامز تحت اثر مقاومت آیرودینامیکی چتر متصل به آن، آرام آرام فرود میآید.


 


واحد بازگشت کپسول فضایی سویوز TMA-8 جمعه 7 مهر 1385، ساعت 4:40 به وقت تهران به سلامت بر زمین نشست.


 


انوشه انصاری، نخستین بانوی فضاگرد جهان پس از فرود توسط همسرش حمید مورد استقبال قرار گرفته است.

 


انوشه انصاری لحظاتی پس از فرود موفق کپسول فضایی سویوزTMA-8 و خروج از آن توسط پرسنل زمینی به مکان در نظر گرفته شده حمل می
شود.

 


انوشه انصاری لحظاتی پس از فرود در استپهای شمالی قزاقستان و در نزدیکی کپسول فضایی سویوز TMA-8 استراحت می
کند.

 


انوشه انصاری در خانه. به راستی چه زیباست اگر همه بدانیم این زمین است که خانه یکتای ماست.

 


سرنشینان کپسول فضایی سویوز TMA-8 دقایقی پس از بازگشت به زمین. به ترتیب از چپ به راست عبارتند از انوشه انصاری، نخستین بانوی فضاگرد جهان، پاول وینوگرادف کیهان
نورد روسی و جف ویلیامز فضانورد آمریکایی