شکرگذاری - آوای مهر

سلام به دوستان عزیزم  

سلامی به زیبایی بهار 

و در کل سلام به روی ماه همه ی شماها

 به لحظه ی تحویل سال جدید فقط دو روز مونده که اونم چشم به هم بذاریم سپری میشه.  

همونطور که در دو پست قبل از خدا خواستم این چند روز باقیمانده رو همانند روزهای که سپری شد خوب طی بشه به راستی که صدای منو شنید و اینو از ته دل و اعماق وجودم دارم می گم که سه روز پیش چیزی رو که اصلا تصورش نمی کردم ساکت  خدای مهربونم برام فراهم نمود فقط و فقط اینو اینجا نوشتم که یادم بمونه و همیشه و در همه جا شکر گذارش باشم . فقط می تونم بگم خداجونم شکرت .... not worthy

و اما اتفاق خوب دیگر جشنی بود که دوستان وبلاگی ام تحت عنوان آوای مهر که حمایت از  بچه های کم توان ذهنی بود تدارک دیدند که واقعا جشن خوبی بود جا داره از اینجا به همه ی این عزیزان خسته نباشید بگم هم از طرف خودم و هم از طرف وحید و شرمنده که ما نتونستیم کمکی در این مورد کنیم چرا که پایان ساله و اداره هم فول تایم (الان هم که دارم آپ می کنم مردم دارن خودشون رو برا چهارشنبه سوری آماده می کنن ولی من مشغول کشیدن چک هستم  )

انشاا... در مراسمهای بعد بتوانیم ما نیز قدمی برداریم. 

سر سفره ی هفت سین ما رو نیز از دعای خیرتون بی نصیب نذارین بغل

یا حق 

 

پی نوشت: سفره ی هفت سینی توی اتاق جلسه چیده ام هرکی داخل میشه به به و چه چه راه می ندازه (اعتماد به نفسو دارین نیشخند)

حضور خاتمی در جمع مردم بوشهر + ۱۸ اسفند روز بوشهر

سلام دوستان  

دیروز شهر ما عطر و بوی خاصی گرفته بود . آسمون رنگی دگر شده بود . دیروز آن مرد با عبای شکلاتی - لبخندی ملیح و قدمهایی استوار پای به شهرمان نهاد . او کسی نیست جز سید محمد خاتمی. 

آری کسی که هزاران هزار ایرانی اعم از پیر و جوان دوستدارش هستند.  پس در اینجا می گویم دوست دارم سید و همواره پشتیبانت هستیم .

خب دوستان گلم اگر گفتین امروز چه روزیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

فکر کنم فقط بچه های بوشهری بدونن . خب حالا خودم می گم . در سال ۱۳۸۵ شورای شهر بوشهر مصوب نمود که ۱۸ اسفند روز بوشهر نا مگذاری شود . حالا چرا ۱۸ اسفند روزهای دیگر چرا نباشد؟ 

در این مورد باید بگویم که در شهر ما مدرسه ای است به نام مدرسه ی سعادت (که کلیه بوشهری های عزیز با این نام آشنا هستند) که می توان گفت بعد از دارالفنون دومین مدرسه در کشورما می باشد که تاسیس شده است . شورای شهر بوشهر تصمیم می گیرد که در تقویم روزی را به نام روز بوشهر انتخاب و نامگذاری نماید پس از رایزنی های فراوان و جلسات زیاد به این نتیجه رسیده شد که روز تاسیس مدرسه سعادت را البته با تطبیق آن با حروف ابجد به نام روز بوشهر نامگذاری نمایند که پس از انجام این مراحل ۱۸ اسفند ماه به نام روز بوشهر نامگذاری شد. این هفته های اخیر ستاد روز بوشهر درگیر کارهای مراسم بود و برنامه هایی ائم از : 

* قرائت پیام روز بوشهر انشای برگزیده با موضوع بوشهر در مراسم صبحگاهی که به این مناسبت در تمامی مدارس شهر بوشهر برگزار خواهد شد . 

* تجلیل از دانش آموختگان و دبیران مدرسه سعادت  

* جشن های شبانه و نورافشانی در تاریخ های ۱۸ و ۲۴ اسفند در پارک سیادت ساعت ۲۰ 

* استفاده ی نیم بها از سینما بهمن در تاریخ ۱۸ اسفند 

* استفاده رایگان از اتوبوس ها در تاریخ ۱۸ اسفند 

* تجلیل از داریوش غریب زاده فیلمساز برجسته ی بوشهری در تاریخ ۱۹ بهمن  در سالن سینما بهمن 

* تور عکاسی با حضور بیش از ۳۰ عکاس در مسسیر بوشهر تا خلیج نایبند در تاریخ ۲۱ بهمن 

* تور گردشگری با حضور کارشناسان برجسته میراث فرهنگی و بازدید از بافت قدیم بوشهر در تاریخ ۲۱ اسفند 

* جشن بادبادک ها در پارک سیادت ساعت ۱۵ مورخ ۲۱ اسفند 

* غبار روبی مزار شهدا مورخ ۲۲ اسفند ساعت چهار و نیم بعدازظهر در گلزار شهدا 

* تجلیل از نخبگان بوشهری در سالن مجتمع فرهنگی و نری روز ۲۳ اسفند ساعت ۱۹ 

*مسابقه  فوتبال پیشکسوتان شاهین و ایرانجوان (دو تیم قدیمی بوشهر و حاضر در لیگ ) با هنرمندان  در ورزشگاه شهید بهشتی روز جمعه ۲۳ اسفند ساعت ۱۵ 

* جشن ساحلی َ مسابقه ی صد قایقران به همراه حمل پرچم شعار روز بوشهر برسطح آبهای خلیج فارس و ایجاد امکان پیاده روزی بر روی آب (از طریق توپ جادویی) در اسکله جفره ۲۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح 

* بازدید از خانه رئیسعلی دلواری با حضور دانش آموزان استان در تاریخ ۲۴ اسفند . 

خب اینم از برنامه ی یک هفته ای که به مناسبت روز بوشهر تدارک دیده شده . به امید روزیکه این روز در تقویم کشوری ثبت گردد.

چند روز باقیمانده....

 سلام به دوستان با وفای وبلاگی ام (اصلا نمی تونم بدون سلام چیزی اینجا بنویسم )

ای وای حدودا 15 روزه دیگه  سال جدیده.  چقدر زود گذشت . اصلا گذشت زمان رو احساس نکردم .

سال خوبی بود امسال . امیدوارم که این چند روز باقیمانده هم خوب تمام بشه .

ما که تصمیم داشتیم عید رو بریم دوبی ولی به علت اینکه همسری نمایشگاه  برپا می کنن متاسفانه نمی تونیم بریم که گذاشتیم اردیبهشت بریم  . سوم عید رو دعوتیم عروسی در تهران (عروسی برادر صمیمی ترین دوستانمون هستش ) ولی دوست ندارم بدون همسری Open Arms برم(با اینکه همسری اصرار داره برم چون بعدش مسافرت شمال هم هستش البته با عروس و داماد ) آخه بهم خوش نمیگذره، دیگه نمی دونم چیکار کنم ولی مهمان نیز قراره برای مامانمینا بیاد پس دعوتشون می کنم چند روزی هم مهمون ما باشن سعی می کنم بهشون بد نگذره .

دیگه اینکه سه روز  آخر سال رو (غیر از تعطیلی ها) مرخصی می گیرم  و به کارای خونه   و تغییر دکوراسیون می پردازم  . البته می دونین چیه من در طول سال چهار پنج باری تغییر دکور می دم (برا روحیه خوبه)

هفته ی گذشته سه  روزی رو رفتم شیراز خوش گذشت (خصوصا قسمت خریداش). وای چه سفره های هفت سینی دیدم واقعا لذت بردم .توی قصرالدشت نمایشگاهی دائر کرده بودن انواع و اقسام سفره های هفت سین برای فروش داشتن . تصمیم داشتم یه مدل خوشگلشو با خودم بیارم ولی ترسیدم کلی هزینه کنم اونوقت سالم نرسونمش. ولی مطمئن هستم سفره ی خودم دست کمی از سفره های اون نمایشگاه نداره حتما توی عید عکسشو می ذارم ولی نمی دونم سفره ی امسالمو چه رنگی کار کنم البته فیروزه ای مده (اغلب سفره های اون نمایشگاه هم همین رنگ بود) ولی رنگش به دکور و وسایل منزلمون نمی خوره کی می دونه چه رنگی رو میشه با سرمه ای و زرد ست کرد ؟ 

خب از اینا بگذریم  چند سخن از شخصیت های بزرگ جهان در مورد ازدواج هم بگم خالی از لطف نیست :

ضرب المثل آلمانی: هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت (متاسفانه همیشه برعکسه)

ضرب المثل فرانسوی: مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود.(قابل توجه آقایون محترم )

ضرب المثل یونانی: زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد.(اینو خوب اومدی )

ضرب المثل انگلیسی : زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد(درسته دیگه چون با درایت و عاقلی خودش شوهرش را پولدار می کنه)

خوب دیگه فکر کنم زیاد شد دیگه زحمت رو کم می کنیم .

تا بعد