پیشواز عید نوروز

سلام        سلام                سلام

سلام به همگی دوستان عزیزم در هرجایی که زندگی می کنند و روزگار را می گذرانند . دوستانی که همیشه پذیرای ملودی بوده اند.

ایندفعه اومدم سلامی بگم با یه دنیا شادی - هیجان - شور چرا که به تحویل سال نو نزدیک شده و باید خمودی و خستگی را از خود دور نموده و با روی باز و شاد به استقبال سال جدید برویم.

دوستان گلم وقتی که به سالی  که پشت سر گذاشته ایم  می نگرم خدا را شاکر می شوم چرا که نسبت به سال های گذشته از  نظر خودم موفقیت هایی کسب نموده و پیشرفت هایی در زمینه ی کار و زندگی داشته ام چه بسا همه ی این ها را از الطاف خدا نسبت به حال خود می دانم . در سالی که گذشت پس از سالها انتظار به آرزویی که داشتم رسیدم و آن شاغل شدن در اداره ی دولتی بود چرا که ۷ سال در بخش خصوصی مشغول به کار بودم و خدا را شکر بالاخره توانستم شغلی باب میلم و در کنار همسرم داشته باشم . البته در این ۷ سالی که در بخش خصوصی مشغول بودم به راستی که تجربه های گرانقیمتی بدست آوردم و همیشه سپاسگذار عزیزانی که از آنها این تجارب را فرا گرفته ام بوده ام .

دلم روشن است که سال ۸۶  نیز همانند این سال سالی است پر از موفقیت و برکت برای من و شوهرم چرا که یکی از رحمت های الهی که همانا نی نی کوچولو می باشد در مهرماه سال ۸۶ وارد خانه ی ما می شود  و جمع گرم و صمیمی ما را گرم تر می کند.

در  این ساعت های باقیمانده  از  خداوند  می خواهم که سال ۸۶ سالی پربرکت همراه با شادی و خصوصا سلامتی برای کلیه عزیزانم و مردم عزیزمون باشه و امیدوارم هرکس هر نیتی و هر آرزویی دارد در این سال به حقیقت بپیوندد و برآورده گردد.  پس

 یادمون باشه شادیها رو جمع کینه ها رو تفریق 

محبت ها رو ضرب و مهربانی ها رو تقسیم کنیم

 

 

۱۸ اسفند روز بوشهر

سلام به دوستان عزیزم

در ابتدا ضمن تشکر از تمامی شما عزیزان به خاطر همه ی ابراز  محبت هایتان نسبت به من و همسرم امیدوارم که همیشه شاد و خرم باشید و از لحظه لحظه زندگی خود استفاده بهینه نمایید.

در پست قبلی ام قول داده بودم که در خصوص ۱۸ اسفند روز بوشهر مطالبی را برایتان عنوان کنم.

اصلا چرا ۱۸ اسفند را روز بوشهر نامگذاری کرده اند؟

در این مورد باید بگویم که در شهر ما مدرسه ای است به نام مدرسه ی سعادت (که کلیه بوشهری های عزیز با این نام آشنا هستند) که می توان گفت بعد از دارالفنون دومین مدرسه در کشورما می باشد که تاسیس شده است . شورای اسلامی شهر بوشهر تصمیم می گیرد که در تقویم روزی را به نام روز بوشهر انتخاب و نامگذاری نماید پس از رایزنی های فراوان و جلسات زیاد به این نتیجه رسیده شد که روز تاسیس مدرسه سعادت را البته با تطبیق آن با حروف ابجد به نام روز بوشهر نامگذاری نمایند که پس از انجام این مراحل ۱۸ اسفند ماه به نام روز بوشهر نامگذاری شد. در این دو هفته ی اخیر همه در جنب و جوش درخصوص هرچه بهتر شدن برگزاری این روز بودیم که البته یکسری از نهادها هم در این زمینه کمک نمودند . قرار است از ۱۶ اسفند مراسم شروع گردد و در ۱۸ اسفند با یک همایش یک روزه و دعوت از افراد صاحب نام و قدیمی بوشهر و برپایی نمایشگاه و یکسری تخفیفاتی که به تصویب شورا رسیده و ارگان ها موظف به اجرای آن می باشند به پایان برسد. امیدوارم شما عزیزان بوشهری نیز از این مراسم لذت کافی را ببرید. در پست بعد از لحظه به لحظه ی اجرای این مراسم همراه با عکس برایتان توضیح می دهم.

--------------------------------------------------------

در هفته ی قبل تعدادی از وبلاگ نویسان بوشهری با آقای استاندار (افراشته) جلسه ای داشتند که جلسه ی نسبتا خوبی بود و ایشان در این جلسه قول هایی ازجمله دادن مکانی جهت خانه ی وبلاگ نویسان را دادند . جلسه با تاخیر نیم ساعته شروع شد البته به نفع من بود چرا که کلاس داشتم و قرار بو د با تاخیر به جلسه برسم که شکر خدا به موقع رسیدم . از خانم های وبلاگ نویس فقط من و مژده و خانم حمادی بودیم و بقیه آقایان بودند . من تصمیم داشتم در این جلسه پیشنهاد تاسیس انجمن وبلاگ نویسان خانم را بدهم که متاسفانه وقتی با استقبال بانوان وبلاگ نویس مواجه شدم از به زبان آوردن پیشنهادم پشیمان گشتم. امیدوارم مکانی جهت وبلاگ نویسان فراهم گردد تا حداقل هفته ای یک بار دور هم جمع شده و تبادل نظر نماییم.

-------------------------------------------------------

و اما دیشب خانه ی مطبوعات اقدام به برگزاری جلسه ای با حضور مدیر کل پارس جنوبی و خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات و نویسندگان استان نمود که واقعا جلسه ی خوبی بود البته با توجه به اینکه خیلی حالم خوب نبود و مسئولیتی نیز در این خصوص به من محول شده بود که پس از چهار ساعت خیلی احساس خستگی نمی کردم زیرا اینگونه جمع را بسیار دوست دارم و احساس شادی به من دست می دهد. در این جمع آقای رضوی مدیر پارس جنوبی به خبرنگاران فعال هر کدام واکمن دیجیتالی عیدی داد که من نیز مستثنی نبودم و در آخر به مدیران مسئول نشریات نیز هر کدام دوربین دیجیتال اهدا نمود که وحید نیز سرش بی کلاه نموند.

در پایان  امیدوارم هر روزتان بهتر از روز قبل باشد چه بسا که در آینده افسوس این روزهای از دست داده را نخوریم . موفق و پاینده باشید