با سلام خدمت دوستان و همراهان وبلاگی خودم

خدمت عزیزانی که گله کرده بودن و یا حتا به طعنه گفته بودن که چرا آپ نمی کنی باید بگویم که این دو ماهه همه اش درگیر جلسات و اختتامیه شورای دوم و افتتاحیه ی شورای سوم بودیم . اگر شما عزیزان تا ساعت ۱۲ شب در اداره می موندین و فردا صبحش هم ساعت ۷ به اداره برمی گشتین آیا واقعا فرصت این رو پیدا می کردین که وبتون رو آپ کنیین؟

------------------------------------------------------------

و اما دوره ی دوم شوراها به پایان رسید و اعضای شورا جای خود را به منتخبین دوره ی سوم دادند منتخبینی که هر کدام در سمت های مدیر کلی قبلا عرض اندام کرده اند و حالا در شورا در خدمت مردم می باشند و با جلسات فشرده و تا نیمه شب همگی در تلاشند تا بتوانند مشکلات شهرداری و مردم را حل نموده و انشاءا... که بتوانند موفق بشوند.

------------------------------------------------------------

روزهای پایانی بیست و شش سالگی ام را می گذرانم . و این را می دانم که یک سال دیگر از عمرم گذشت و باید به این بیندیشم که در این چند سالی که خدا به من جانی عطا کرده آیا به راستی آن بنده ای که می خواسته بوده ام آیا توانسته ام قدم های خیر برای دیگران بگذارم ؟ آیا این بیست و شش سال را به بطالت گذرانده ام و یا اینکه استفاده ی مفید از آن برده ام؟

وقتی که با خود خلوت می کنم به این نتیجه می رسم که شاید بعضی مواقع از فرصت های بدست آمده استفاده ی درست و صحیح نکرده ام ولی تجارب زیادی بدست آورده ام که این تجارب باعث می شود در سال های آینده نسبت به الان انسانی بس موفق تر از اکنون گردم. به امید آن روز

و در پایان

"آغاز اگر چه بی خبری بود
رنج سفر که بی سببی نیست
...
لبخنده ای بزن
شاید
پرده بگسلد
ورنه
همیشه گریه تو باقی است" - شاملو

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
مرجان جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 17:35 http://ishpaz.blogfa.com

سلام مریم جون خوبی
نگفتی تولدت چه روزیه اما پیشا پیش تولدت رو تبریک می گم
و این که به نظر من تو از فرصت های زندگیت به خوبی استفاده کردی و حالا یک فرد موفقی هستی
و من هم ارزو می کنم هر روز موفق تر از روز قبل باشی و همین طور که خودت فرد موفقی هستی فرزند عزیزت رو هم لایق و خوب مثل خودت بزرگ کنی
دوستت دارم ابجی جونم
موفق باشی
بای

فرزان(ابوحنانه) جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:03 http://abushahr.blogfa.com/

سلام
پیشاپیش تولد شما رو تبریک می گم .زندگی خوبی را برایت آرزومندم

عبدی بوشهری شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:54 http://torshuk.blogf.com

سلام به مریم عزیز.زاد روز مریم جان را هم به خودشان و هم به آقا وحید تبریک می گویم .برایتان آرزومندم که در خدمت به مردم موفقیت روز افزون داشته باشید.باور کنید چند بار خدمت رسیده ام اما همان نوشته قبل بود، من گرفتاری شما را درک می کنم.باور کنید چقدر از حضورتان خوشحالم.از بزرگواری شما به خاطر کتاب بسیار سپاسگزارم.اگر صلاح بدانید یکی از اعضای خانواده با شما تماس خواهد گرفت که این محبت با ارزش شما را به وی بدهید.با سپاسی دوباره.

مهدی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 http://anghezi.blogfa.com

سلام مریم خانوم . خسته نباشی . تولدتم مبارک . بهم سر بزن آپم .
منتظرم ...

شکوفه یاس شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:36 http://weblog.persisnyas.com

سلام مریم جان
تولدت مبارک عزیز
امیدوارم سالهای سال زندگی سرشار از عشق به همراه سربلندی و موفقیت در پیش داشته باشی.
برایت بهترین ها را آرزو می کنم.
روزهای پر کاری داشته ای، خدا قوت !
دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم.
در پناه حق

مژده غضنفری شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:41 http://www.mozhdeh.com

سلام مریم جون! به بازی آرزوهای دعوت شدی!

لیدا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 http://zendgi-sahel.blogfa.com/

ممنون که سر زدی خوشحال میشم به من سر بزنی با یک بازی اینتر نتی آپم

دوستی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:52 http://www.irandusti.blogfa.com

سلام
جالبه ولی ....

مهدی یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:55 http://anghezi.blogfa.com

سلام. من تازه شما رو شناختم . شاید جای مناسبی برای این حرفم نباشه ، اما شاید جای دیگه ای هم نباشه .
چندی است به دلیلی به دفعات با شما و همسرتون ملا قات کردم و شاهد رفتارتون مبا مراجعین بودم .
بعنوان یه شهروند ،نه بیشتر ضمن آرزوی توفیق از برخورد خوبتون با مردم و حل مشکلاتشون تا حد توان متشکر و ممنونم .
برایتان ذهنی جستجو گر ،قلبی عصیان گر و دلی پر از امید آرزومندم .

مریم خانومی سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:29

سلام
وای خانومی باید فقط بهت بگم خسته نباشی با این همه فعالیت :))
بابا یه کم استراحت کننننننن

اسم انتخاب کردین یا نه ؟:دی

رز چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:01

سلام خاله جون
تولدتون مبارک
مامان و بابام که کاری نمیکنن مگر شما برای من یه داداشی بیارید .
منهم روی ماه شما و داداشیم رو میبوسم.

مهدی یوسفی چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 http://mahdiyousefi.blogfa.com

امیدوارم شورای جدید مشکلات اساسی شهر رو حل کنه.شما هم موفق باشید

عبدی بوشهری پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:00

سلام به مریم جان.خدا سایه شما را بر سر من کم نکند.با اجازه شما یکی از بستگان می آید و این محبت ارزنده اتان را دریافت می کند.شما هم اگر امری داشته باشید در خدمت شما هستم.

1- با (( گزارش سخنرانی رمضانزاده در بوشهر)) به روزیم.
2- شاخه جوانان جبهه مشارکت بوشهر در نظر دارد تا نشریه اینترتی ××بهاران×× را به صورت هفتگی انتشار دهد. از آنجایی که بنای این نشریه بر تکثر گرایی چه از لحاظ عقیده و چه لحاظ موضوعیت مطلب است لذا از کلیه دوستان خواهشمندیم تا با ارسال مطالب خود یاری بخش ما باشند. آدرس جهت ارسال مطالب :
h.m.zehi@gmail.com

افسانه دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:02 http://www.afsanei.blogfa.com

سلام هم ولایتی
واعا خسته نباشید...من هر وقت میومدم به روز نبودید.خوشحالم به روزید
باید بهتون یه خسته نباشید جانانه گفت...خسته نباشی مریم جون.
کاش پیش بیای از زندگی قشنگ دانشجوییم نوشتم.
روزگار خوش.

مریم خانومی پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:33

سلام عزیزممممممممممممممممم

روزت مبارکککککککککککککککک


بوس بوس

عبدی بوشهری پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:40

سلام به مریم جان.آرزوی سلامتی شما و وحید جان را دارم.یکی دو هفته پیش می خواستم در مورد هدیه ارزشمندتان با برادر خانمم صحبت کنم.ایشان مقیم تهران هستند.و برای یک همایش به بوشهر دعوت شده بودند.که در پایان، دو جلد کتاب به عنوان هدیه دریافت می کند.ایشان لطف کرده اند و هر دو کتاب را برای من فرستاده اند و من فکر می کنم یکی از آنها همین کتابی باشد که مریم مهربان با لطف و بزرگواری خود می خواستند برای من هدیه بدهند.الان که دارم برای شما کامنت مینویسم ،کتاب که نامش بوشهر قدیم در آیینه تصویر است روی میز و جلو دید من است و کتاب دیگری که تصاویر رنگی دارد و هم اکنون نزد یکی از دوستان است.می خواستم بدین وسیله سپاسگزاریم را بار دیگر از محبت شما ابراز کنم.شعر تازه ای نوشته ام.خوشحال خواهم شد که شما آن را بخوانید.

فرزان(ابوحنانه) شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:02 http://abushahr.blogfa.com/

سلام
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

hellgirl یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 http://www.eshghe-mahal.blogfa.com

سلام عزیز خوبی؟؟؟
زیبا مینویسی

به منم سر بزن

منتظرتم دوست خوبم

روح الله پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 http://koodakanestesnaee.com

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام . یک کلام عالیه به منم سر بزن بای

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:55

باسلام خدمت همکار سابقم در نسیم جنوب ! دل نوشته هایت زیبا بود . خیلی صمیمی و دوست داشتنی . به خاطر اینکه امانت خدارازود به او پس داده ای کلی متأسف شدم. ولی از اینکه می بینم راضی به رضای دوست بوده ای کلی توی دلم برایت افرین گفتم !! دعا می کنم روزهای اینده برای شما وخانواده ی سبزتان روزهایی شاد و افتابی باشد . سلام همسر گلتان را هم برسانید . با احترام : هوشنگ حیدری -کاکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد