افتخار آفرینی یک زن ایرانی

سلام به دوستان گلم در هر جای این مرز و بوم که باشند

مدتی طولانی است از زمان آ پ کردنم گذشته و برای این کارم هم دلیلی دارم . دیگر همانند قبل با شور و شوق پای  کامپیوترم نمی نشینم تا بتوانم وقایع هفتگی را بیان کنم. در دو - سه ماه قبل برای یکی از دوستان وبلاگی خود کاری پیدا کردیم چرا که وی از نظر مالی سخت به این کار احتیاج داشت ولی متاسفانه این دوست به جای اینکه تشکری از ما کرده باشد (حالا تشکرش پیشکش) متاسفانه مسائلی پیش آورد که دیگر نمی توانیم به هیچ کس اطمینان کنیم . البته باید بگویم که این موردی بوده و همه کس مثل هم نیستند ولی می خواهم به آن عزیز بگویم که جواب محبت های من و همسرم این نبود. البته این را بگویم باز هم این جور کارها انجام می دهیم البته تا حد توانمان ولی باید آن شخص را کامل شناخته بعد ضامنش شویم.

                                              ----------------------------------------------------

خب بگذریم از این صحبت ها باید ورود دوباره ی یکی از دوستان وبلاگی مان جناب آقای عبدی بوشهری را تبریک گفت چرا که وی دو ماه غیب داشتند . امیدوارم که همیشه ماندگار باشند.

                                            ----------------------------------------------------

در پایان عکسهای انوشه انصاری زن ایرانی و اولین گردشگر فضایی را تقدیم به تمامی زنان ایرانی می کنم باشد که چنین زنان شجاعی همانند انوشه - شیرین عبادی و ... سرلوحه ی کار خود قرار دهیم:

 

 


انوشه انصاری در مراسم خداحافظی که مستقیماً از تلویزیون اینترنتی ناسا پخش می
شد با خدمه اردوی 14 خداحافظی کرد.

 


خدمه اردوی سیزدهم به همراه انوشه انصاری با خدمه اردوی چهاردهم خداحافظی میکنند.در زمین چند بار دیدهاید که انسانهایی از ملل مختلف چنین صمیمانه یکدیگر را در آغوش کشند.




انوشه انصاری در داخل کپسول فضایی سویوز و در حالی که لباس فضایی سوخول به تن دارد.
 



در این تصویر شاهد جدا شدن کپسول فضایی سویوز از ایستگاه بین
المللی فضایی میباشید.




کپسول فضایی سویوز TMA-8 دقایقی قبل از به زمین نشستن. انوشه انصاری، پاول وینوگرادف و جف ویلیامز سرنشینان این سفینه هستند.


 


کپسول فضایی سویوز TMA-8 حامل انوشه انصاری, کیهان
نورد روسی پاول وینوگرادف و فضانورد آمریکایی جف ویلیامز تحت اثر مقاومت آیرودینامیکی چتر متصل به آن، آرام آرام فرود میآید.


 


واحد بازگشت کپسول فضایی سویوز TMA-8 جمعه 7 مهر 1385، ساعت 4:40 به وقت تهران به سلامت بر زمین نشست.


 


انوشه انصاری، نخستین بانوی فضاگرد جهان پس از فرود توسط همسرش حمید مورد استقبال قرار گرفته است.

 


انوشه انصاری لحظاتی پس از فرود موفق کپسول فضایی سویوزTMA-8 و خروج از آن توسط پرسنل زمینی به مکان در نظر گرفته شده حمل می
شود.

 


انوشه انصاری لحظاتی پس از فرود در استپهای شمالی قزاقستان و در نزدیکی کپسول فضایی سویوز TMA-8 استراحت می
کند.

 


انوشه انصاری در خانه. به راستی چه زیباست اگر همه بدانیم این زمین است که خانه یکتای ماست.

 


سرنشینان کپسول فضایی سویوز TMA-8 دقایقی پس از بازگشت به زمین. به ترتیب از چپ به راست عبارتند از انوشه انصاری، نخستین بانوی فضاگرد جهان، پاول وینوگرادف کیهان
نورد روسی و جف ویلیامز فضانورد آمریکایی

 

نظرات 13 + ارسال نظر
قاسمی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:55 http://bushehrsport.blogfa.com/

سلام!
انصافا پست زیبایی بود. تصاویر انوشه به همراه شرح آن هم جان دار بود.
موفق باشید.

وحید شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:16 http://vahid-59.blogfa.com/

اووووووووول
زیبا بود
امیدوارم تو نیز در زمره ی چنین زنانی قرار بگیری که فکر نکنم چنین اتفاقی غیر ممکن باشد.
موفق باشی

خلیل یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:14 http://areflink.blogfa.com

سلام مریم جون گل خوبی عزیزم چه عجب پیدا شدی اول اینکه ممنون که لینکم کردی در ضمن پستت خیلی عالی بود انشالله نوبت خودت بشه مواظب خودت باش بای تا های

عبدی بوشهری یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 http://torshuk.blogfa.com

درود به مریم جان و آقا وحید. از اینکه مرا یاد کردید بسیار خشنود و سپاسگزارم.از اینکه اینهمه لطف به من دارید باز هم سپاس دارم. بخاطر آنوشه خانم با آن جرات و پشتکارشان به عنوان یک هم وطن احساس غرور و شادی می کنم همچنین برای آقای حسین رضا زاده که امشب شاهد قهرمانی جهانش بودیم.مریم مهربان ! گویا گله مند دوست خود هستید. واقعا هم کسانی هستند که با اعمالشان انسان را به گلایه وا می دارد اما شما انسا نهای خوب همیشه احساس کنید که بر لب دجله نشسته اید.مریم جان من هم بروزم.

مرجان یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:48 http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام مریم جون
از اینکه می بینم بعضی از آدما از خوبی و سادگی آدم سوء استفاده می کنن حالم به هم می خوره ولی خب چه میشه کرد ؟ اینجور آدما همیشه هستن و خواهند بود .
عکسهای جالبی از انوشه گذاشته بودی تو وبلاگت جالب بود برام
مرسی که بهم سر زدی
بای بای

خلیل دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 http://areflink.blogfa.com

سلام مریم خوبی می بخشید یه سوال داشتم در مورد بلاگ اسکای است می خوام بدونم چطور سایتیه سرعتش خوبه یا نه اصلا ْ اذیتت می کنه یا نه من دیگه از بلاگفا خسته شدم رفتم برای مای بلاگ سرعتش خیلی خوبه وی وقتی می خوام برم نگاه وبلاگم کنم ارور می ده رفتم توی میلم لینک فعال سازیش رو هم زدم ولی بازم همینطوری اگه کمکم کنی ممنون میشم آدرس وبلاگم همون عارف لینک فقط به جای بلاگفا مای بلاگ رو بزن منتظرت هستم بای تا های

شعرانی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 http://dayyertashbad.blogfa.com/

سلام
مثل همیشه زیبا بود . دیگر به ما سر نمی زنید

امیرحسین پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:45 http://www.alborz100.blogfa.com

سلام مریم خانم مطلب بسیار قشنگی بود انوشه انصاری از جمله مفاخر ما است باید قدر دانشمندان خود را بیشتر از این بدانیم. امیدوارم همیشه موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:12

با سلام
اصلا هم جالب نبود...
واقعا کسر شان یک زن ایرانیه که چنین زنانی رو سر لوحه خودش قرار بده.
مگه چی دارن اینا؟!!!
انوشه که پول زیاد داشته و یک آرزوی پوچ.
این که شجاعت و افتخار نیست. من هم پول داشتنم می تونستم.
شیرین عبادی هم چیکار کرد که بهش جایزه نوبل دادن؟!!
ما که آخرش نفهمیدیم!!!!
افتخار یک زن ایرانی اینه که زیر پرچم اسلام و شیعه داره بزرگ میشه.
افتخار یک زن ایرانی اینه که زینبیه و راه زینب(س) را ادامه میده.
.
والسلام
.
واسلام

مرجان پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:51 http://ishpaz.blogfa.com/

سلام مریم جون خوبی ابجی گلم
مرسی عزیزم که بهم سر زدی و ممنونم که گفتی من و امیر رو دعا می کنی
مطلب جالبی نوشتی من نمی دونم انوشه یک افتخاره یا نه ولی اون نظر بالا که گفته الگوی ما ذینب هست باید بهش بگم نه عزیزم ذینب مجبور به تحمل بود
و این خانوم انوشه هم فقط چون پول داشت و ارزو داشت نرفت جرات داشت که ما زنهای ایرانی نداریم اگه داشتیم زیر این هم ظلم یک حرکتی از خودمون نشون می دادیم ولی ما ....
هیچی ولش کن من که سیاسی نیستم به من چه
ولی یک کم حالم گرفته می شه وقتی ادم هایی رو می بینم که اینقدر عقب افتاده فکر می کنن
ولش کن خوب مریم جون اقا وحیدت چطوره باید وبلاگ ایشون هم برم ها من فوتبال هم خیلی دوست دارم تازه بگی نگی بازی هم می کنم البته من فوتسال نه فوتبال
خوب مواظب خودت باش
بازم پیشم بیا خوشحال می شم
موفق باشی
بای

پویا پولادتن دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 23:18 http://pouyap.blogfa.com

سلام مریم جان ...
در مورد نوشته اولی ... واقعا به ظاهر آدما نمیشه اعتماد کرد ... ظاهر مهربان و ساده ... باطن شر و فاسد ... متاسفم برای اون آدم که به غیر از دروغ دادن و ... کار دیگری بلد نیست انجام بده ...

عیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک (گل)

بلوار احساس سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 14:19 http://www.ashq.persianblog.com/

سلام خوبی؟
زیباست وقشنکه ومرسی بهم سر زدی عید شما مبارک
صد ساله باشی
باییییییی

ایوب وزانی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:10

با سلام وتشکر و ارزوی موفقیت
زمانی فرا می رسد که سکوت بیش از همه ناگفته ها مقصود را می رساند.منتسکیو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد