مرگ پایان کبوتر نیست

 

جشن خانه مطبوعات

 

سلام خدمت تمامی دوستان و یاران همیشگی ملودی

یکشنبه به مناسبت میلاد رسول اکرم خانه ی مطبوعات بوشهر مراسمی با حضور مسئولین استان، خبرنگاران و نویسندگان  برگزار نمود  که  من و وحید نیز یکی از مدعوین این جشن بودیم.واقعا مراسم خوبی بود و به  من  که خیلی خوش گذشت و مرا به یاد 5 سالی که در مطبوعات  مشغول  به کار بودم  برد. به  راستی  که چه زود گذشت . بعد  از  آن  روز  تصمیم گرفتم  که  رابطه ی   خود  را دوباره  از  سر گیرم  و  فعالیت  خود  را آغاز نمایم. این هفته  قرار  است  در  خانه ی  مطبوعات  فعالیت  خودم  را  شروع  کنم  امیدوارم  که  بتوانم در این زمینه مثمرثمر باشم.

 

                        ------------------------------------ 

 

و اما،  این هفته شاهد از دست دادن یکی از دوست  داشتنی ترین  بازیگر سینما ، پوپک گلدره بودیم .

پوپک حدود 8 ماه پیش در حین رانندگی در جاده ی چالوس با اتومبیلش به ته دره ای سقوط می کند و از آن زمان در بیهوشی به سر می برده است تا اینکه چند  روز پیش  در سن 34 سالگی  به  سرای باقی  شتافت. ازجمله   فیلم هایی که پوپک در آن بازی کرده  فیلم دیدنی  رویای  شیرین  دریا  و موج مرده را می توان  نام  برد. به قول  شاعر که  می گوید: مرگ  پایان  کبوتر نیست و به راستی که چنین است.

یادش گرامی باد.

 

                ------------------------------------------

 

یک  عرض  تبریک  هم  دارم  خدمت استقلالی های  عزیز  به  خاطر اول شدنشان در لیگ برتر و آرزوی موفقیت و اول شدنشان را در جام حذفی نیز دارم. (اگر وحید بفهمه پوست از سرم می کنه) شوخی کردم

 

            ------------------------------------------------

 

دیروز خبر خوشحال کننده ای توسط دوستم ری را شنیدم. در اینجا جا دارد که  بهش  تبریک  بگم   و  براش  آرزوی  سعادتمندی  و  خوشبختی  کنم.

همچنین  به  آقا  افشین  بگم  که درست  حدس زدی و اون  کسی  بوده  که شما حدس زدی و باز هم از تمامی دوستان (شرمنده که نمی تونم اسم  بیارم چون خیلی  زیادند و می خواهم  که  کدورتی  پیش  نیاید) تشکر می کنم که مرا با نظرات خوبشان راهنمایی می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد