آیا دختران بوشهر تابستان امسال از پلاژبانوان برخوردار خواهند بود

بحث پلاژ بانوان بوشهرجهت استفاده اختصاصی دختران و زنان بوشهری از دریا ، از سه سال پیش در هفته نامه نسیم جنوب  مطرح شد و چند گزارش و مقاله هم تهیه کردم در جلسه شورای شهر هم مطرح شد و ما مصاحبه ها با اعضاء شورا داشتیم و شورا هم در آبشرین کن روزهای جمعه برای شنا خانمها اختصاص داد.  البته در این کار آقای دوانی رئیس سابق شورا و خانم ماحوزی و عبیدی و سر هنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوشهر خیلی زحمت کشیدند و در تابستان خانمها و دخترهای بوشهری راضی بودند اما بعد از این دیگر دوتابستانی که گذشت این کار صورت نگرفت . اما بحث احداث پلاژ بانوان به صورت جدی مطرح شد و طرح احداث پلاژ اختصاصی بانوان در آبشرین کن تو سط شهرداری شروع گردید در این زمینه دیداری با شهردار داشتم و از نزدیک نقشه این طرح را دیدم طرحی مدل خرچنگی و بسیار زیبا بالخره کلنگ احداث آن زده شد و همکنون تقریبا هشتاد درصد کار به اتمام رسیده راه اندازی این پلاژ که مخصوص بانوان است در ایران منحصر بفرد میباشد امیدواریم که دختران و زنان بوشهری تابستان امسال در این پلاژ اختصاصی به شنا بپردازند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیامک دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:08 http://siamaksalimy.blogsky.com

کاش

کاش در دهکده عشق فراوانی بود
توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم
مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود
کاش به حرمت دلهای مسافر هر شب
روی شفاف تزین خاطره مهمانی بود
کاش دریا کمی از درد خودش کم می کرد
قرض می داد به ما هرچه پریشانی بود
کاش به تشنگی پونه که پاسخ دادیم
رنگ رفتار من و لحن تو انسانی بو
مثل حافظ که پر از معجزه و الهامست
کاش رنگ شب ما هم کمی عرفانی بود
چه قدر شعر نوشتیم برای باران
غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود
کاش سهراب نمی رفت به این زودی ها
دل پر از صحبت این شاعر کاشانی بود
کاش دل ها پر افسانه ی نیما می شد
و به یادش همه شب ماه چراغانی بود
کاش اسم همه دخترکان اینجا
نام گلهای پر از شبنم ایرانی بود
کاش چشمان پر از پرسش مردم کمتر
غرق این زندگی سنگی و سیمانی بود
کاش دنیای دل ما شبی از این شبها
غرق هر چیز که می خواهی و می دانی بود .

دوست عزیزم موفق باشی .

اورانیا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:19 http://ourania.blogsky.com

نوشته اخیرت رو خوندم. فقط متوجه طرح مدل خرچنگی نشدم. یعنی چه جور طرحی میتونه باشه؟

اطهر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 19:56 http://brightfire.blogsky.com

در غربت مزار خودم گریه ام گرفت
از زخم ریشه دار خودم گریه ام گرفت
وقتی که پرده پرده دلم را نواختم
از ناله سه تار خودم گریه ام گرفت
پائیز میخزد و تو لبخند میزنی
اما من از بهار خودم گریه ام گرفت
یک تکه آفتاب برایم بیاورید
از آسمان تار خودم گریه ام گرفت


سلام
پنج شنبه منتظرم به وبلاگم سر بزن
تولدم

کی می تونیم بریم شنا؟
راستی من شنا بلد نیستم!!!!

امیرحسین یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:13 http://www.alborz100.blogfa.com

سلام به مریم خانم . امیدوارم این پروژه به انجام برسد . من اپم سر بزن .مرسی . منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد