سلام بر همه دختران و زنان بوشهری

باسلام بعد از تجربه روزنامه نگاری حالا قصد دارم که در محیط وبلاگ مطلب بنویسم نام این وبلاگ زمزمه های گاه و بیگاه من است که قصد دارم بیشتر به مسائل اجتماعی روز زنان و دختران بوشهری بپردازم اما در اینجا باید از دوست خوبم خانم بلادی که تمام کارهای ثبت این وبلاگ  را برایم انجام داد تشکر کنم او قول داده که در این وبلگ به من کمک کند  اوهم یک وبلاگ جالب دارد خوب ما شروع کردیم منتظر مطالب خواندنی باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
آزیتا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:24 http://azi.blogsky.com

سلام
به جمع وبلاگ نویسها خوش اومدی
خوشحالم که اولین نفر هستم که اینجا اومدم
اگه کاری از دستم بر میاد منم حاضر به کمکم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی

اطهر یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:28 http://brightfire.blogsky.com

دوست بدارید
ای همه مردم درین جهان به چه کارید؟
عمر گرانمایه را چگونه گزارید؟
هر چه به عالم بود گر به کف آرید
هیچ ندارید اگر عشق ندارید
وای شما دل به عشق اگر نسپارید
گر به ثریا رسید هیچ نیرزید
عشق بورزید
دوست بدارید
فریدون مشیری


سلام مریم جون
من که کاری نکردم .هرکاری هم بوده وظیفست.
امیدوارم بتونیم با هم همکاری بیشتری داشته باشیم.

اطهر جون دست درد نکنه در ساخت این وبلاگ خیلی به من کمک کردی انشالله با کمک هم بتونیم یک وبلاگ خوب مخصوص زنان داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد